Unitate didaktikoa
Deskribapena
Hausnarketa
Partekatzea
Ostiral batean irakasleak Unitate Didaktikoa egitea proposatu zigun. Hau da, ikasgai eta haren eduki jakin eta zehatzak antolatzen dituen hezkuntza-ikasketa bat da. Horrek curriculuma (gure kasuan, Heziberri 2020 legedia) bere baitan hartzen du lortu beharreko helburuetara egokituz eta ikasleen premia eta mailara moldatzen da.
Unitate Didaktikoa Matematika ikasgaiarekin lotu genuen, unibertsitateak proposatzen duen modulu lanean (K2an) informazio askorik ez baitago. Beraz, lagundu diegukegula pentsatu dugu.
Lana errazteko (gure lehengo urtea dela LHan kontuan hartu behar da) irakasleak nola egiten den eta zertarako balio duen azaldu zigun. Azalpen horren barruan, aurkibideak, jarraitzeko pausuak, informazioa non bila genezakeen, etab. aurkitu genuen. Ondoren, horrekin hasteko denbora eman zigun klasea amaitu arte.
Ia egunero, Unitate Didaktikoa egiteko irakasleen laguntza izan dugu: zer informazio jarri eta zer ez, Heziberriko edukierak kontuan hartzeko gomendioa eman digu, baita ideia nagusiak ateratzeko edukiak hobeto zehazteko ere. Beraz, gure taldeak LHko hirugarren maila dela kontuan izanik eta Heziberri 2020 aintzat hartuz gure edukiak zehaztu ditugu. Gomendio horiei esker, lana askoz errazago bihurtu zaigu.
Whale taldea aurkezpen bat egin zuen. Talde honek Heziberri 2020 legeak proposatzen dituen ideia nagusiak aurkeztu dizkigute Unitate Didaktikoarekin lagun diezagun. Heziberri 2020 legeak ere proposatzen dituen alderdiak eta lortu beharreko helburuak aintzat hartzea eta jakitea oinarrizko aipua da irakasle bihurtzeko.
Gure kasuan, Gizarte, Matematikak eta Plastika konpetentziak kontuan hartu ditugu Unitate Didaktikoaren atal hau betetzeko. Gizarte landuko da gure proiektua katedral bat eraikitzean datza-eta. Hori dela gisa, historia landuko bta, Erdia Aroari indar handia emanez. Matematikak ere landuko den atala dira katedrala eskala txikiago batean egingo delako eta horrek suposatzen duen guztia errepasatuko delako (batuketak, kenketak, biderketak, zatiketak, eta bolumenak eta azaleren kalkuluak). Azkenik, Plastika konpetentziak ere garatuko dira sormena eta ikuste-espaziala erabiliko dituztelako.
Hausnarketa
Partekatzea
Ostiral batean irakasleak Unitate Didaktikoa egitea proposatu zigun. Hau da, ikasgai eta haren eduki jakin eta zehatzak antolatzen dituen hezkuntza-ikasketa bat da. Horrek curriculuma (gure kasuan, Heziberri 2020 legedia) bere baitan hartzen du lortu beharreko helburuetara egokituz eta ikasleen premia eta mailara moldatzen da.
Unitate Didaktikoa Matematika ikasgaiarekin lotu genuen, unibertsitateak proposatzen duen modulu lanean (K2an) informazio askorik ez baitago. Beraz, lagundu diegukegula pentsatu dugu.
Lana errazteko (gure lehengo urtea dela LHan kontuan hartu behar da) irakasleak nola egiten den eta zertarako balio duen azaldu zigun. Azalpen horren barruan, aurkibideak, jarraitzeko pausuak, informazioa non bila genezakeen, etab. aurkitu genuen. Ondoren, horrekin hasteko denbora eman zigun klasea amaitu arte.
Ia egunero, Unitate Didaktikoa egiteko irakasleen laguntza izan dugu: zer informazio jarri eta zer ez, Heziberriko edukierak kontuan hartzeko gomendioa eman digu, baita ideia nagusiak ateratzeko edukiak hobeto zehazteko ere. Beraz, gure taldeak LHko hirugarren maila dela kontuan izanik eta Heziberri 2020 aintzat hartuz gure edukiak zehaztu ditugu. Gomendio horiei esker, lana askoz errazago bihurtu zaigu.
Whale taldea aurkezpen bat egin zuen. Talde honek Heziberri 2020 legeak proposatzen dituen ideia nagusiak aurkeztu dizkigute Unitate Didaktikoarekin lagun diezagun. Heziberri 2020 legeak ere proposatzen dituen alderdiak eta lortu beharreko helburuak aintzat hartzea eta jakitea oinarrizko aipua da irakasle bihurtzeko.
Ondoren, Unitate Didaktikoarekin jarraitzeko denbora izan dugu azken egun hauetan zehar. Azkenengo klaseetan eranskinak prestatuko ditugu klaseari azaltzeko asmoarekin Proiektu hau errazago suerta zaigun irakasleak Heziberrik proposatzen dituen edukiak, prozedurak eta ebaluazio-irizpideak azaldu dizkigu eta haien arteko ezberdintasunak ezberdintzeko moduak eman dizkigu. Ondoren, denbora utzi digu Heziberrin sartzeko eta proiektu bakoitzean lantzen diren edukiak eta prozedurak hartzeko Unitate Didaktikoan esleitu dezagun, baita gure ebaluazio-irizpideak zeintzun izango diren ere.
Gure kasuan, Gizarte, Matematikak eta Plastika konpetentziak kontuan hartu ditugu Unitate Didaktikoaren atal hau betetzeko. Gizarte landuko da gure proiektua katedral bat eraikitzean datza-eta. Hori dela gisa, historia landuko bta, Erdia Aroari indar handia emanez. Matematikak ere landuko den atala dira katedrala eskala txikiago batean egingo delako eta horrek suposatzen duen guztia errepasatuko delako (batuketak, kenketak, biderketak, zatiketak, eta bolumenak eta azaleren kalkuluak). Azkenik, Plastika konpetentziak ere garatuko dira sormena eta ikuste-espaziala erabiliko dituztelako.
Unitate Didaktiko honek gure etorkizunean asko lagunduko digu klaseak prestatzerakoan edota zergatik egiten ditugun justifikatzeko balio duelako.
Unitate Didaktikoa entregatzeko eguna izan da! Azken aldeketak eta listo! Lan izugarria izan da Unitate Didaktikoa egin ez ezik, Modulu lana ere egin behar izan dugulako, baina Spice Girls taldeak haren hoberena eman du bi lanak ahalik eta hoberen egiteko! Urduri gaude inoiz horrelakorik egin ez dugulako, baina blog honetan azaldu den gisa, gure etorkizunerako oinarrizko txostena da!
Ana de la Vega blogetatik aterata: https://anadelavegadidaktika.blogspot.com/
Comentarios
Publicar un comentario